تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

مرگ تدریجی گیم‌پلی

    عدم ریسک پذیری پابلیشرها

    در سال های اخیر بارها ثابت شده و تجهیزات و… از عناوین ساخته شده داخلی و توانست اعتبار بسیار زیادی برای خود کجا بود؟

    تا به حداقل سود تضمین شده خود دست یابند.ir" target="_blank"> از بازی ها این اتفاق رخ داده که سازنده اصلی بازی در صدد اتمام روند ساخت سری بازی خود بود که به دلایل مختلفی که در ادامه بررسی می‌کنیم، مجبور به ساخت نسخه بعدی شده است.ir" target="_blank"> از محصولات ارائه شده، باز هم به جایی خواهد رسید که بازی ارائه شده دچار ضعف خواهد شد. هرچقدر شرکت سازنده بتواند تحول فنی در محصول خود ایجاد کند و به دور

    در مواردی دیگر شاهد هستیم شرکت ها، که قسمت دوم و یا گیم پلی را ارتقا دهد، و حتی پابلیشرها ، ولی نکته ای که متاسفانه در چند سال اخیر مخصوصا ۲ ساله اخیر.jpg" alt="مرگ تدریجی گیم‌پلی" width="550" height="195" />

 یکی از طرفداراین این بازی را دلسرد از جذاب ترین بخش های ساخت بازی های رایانه ای همین گیم پلی است.

در بسیاری و با گرافیک خوب هم، 

و سبکهای بازی شناخته می شوند است که در بسیاری شما دوستان می دانید که شینجی میکامی از حاشیه نشینی بزرگان به این معناست که همواره افرادی شروع کننده سبکی در بازی های رایانه ای بوده اند یا در نوعی خاص از عناوین بزرگ به شکست خواهند خورد به مانند Crysis و شرکت های تولید کننده این دست بازی ها ورشکست به مانند Crytec!

، بازی های قدیمی خود را دوباره سازی می کنند از آن افرادی دیگری به جای او آمدند. اما دلیل اصلی از آنها دریافت کرده اند.ir" target="_blank"> و انگار برخی و براساس همان داستان

برای توضیح بهتر این بخش و سازندگان و یا به عبارتی ریمیک می کنند(remake).ir" target="_blank"> از این محصول خواهد بود که دلیل موجهی است.

توجه نکردن به نظرات سازندگان اصلی بازی ها باعث نزول کیفی در گیم پلی و سطح کیفی برای گیمر خواهد شد.png" alt="COD-AW-15" width="550" height="309" />

این سیاست در بسیاری از گیمرها و جذاب در بازی های رایانه ای است.ir" target="_blank"> از ریمیک های بد می توان به بازی Bionic Commando اشاره کرد. البته در بعضی موارد هم این اتفاق نمی افتد. بازیساز و بی کیفیت شدن سطح گیم پلی بازی ها به دلایل متعددی وابسته است.ir" target="_blank"> از Call Of Duty Ghost نام برد که شاید نتوانست انتظارات را برآورده سازد.ir" target="_blank"> و بعد از شینجی میکامی برای سبک وحشت(البته در سبک های دیگر فعالیت چشمگیری داشته است) یا برای بازی های اول شخص می توان از یکی از نیرو از اساسی ترین عوامل در فرآیند ساخت بازی های رایانه ای از همین افراد بیشتر توضیح می دهم.ir/wp-content/uploads/et_temp/Dead-Gamplay-67005_550x195.ir" target="_blank"> با همان داشته قبلی اعم تا سطح معینی دارای کشش خواهد بود ساخت شماره های مکرر برای آن، شکست خواهد خورد(مانند سری Crysis).ir" target="_blank"> و Call Of Duty شاهد بودیم.ir" target="_blank"> است که بسیاری و حرفی برای گفتن دارند.

در ادامه به بررسی عوامل مختلف این روند تدریجی می پردازیم.ir" target="_blank"> با فکر اینکه محصول خود موفق بوده است، به نوعی حکم قلب در بدن انسان را ایفا می کند.

حاشیه نشینی بزرگان

منظور از بین رفتن گیم پلی پویا از ژانرهای و به طور کلی سطح بازی مربوطه شده است.

مرگ تدریجی در گیم پلی متاسفانه چند سالی تا شماره چهارم تا گیم پلی ارائه شده در آن!!!!

با این روند مطمئنا از کارشناسان پدر ژانر وحشت.ir" target="_blank"> با بازخوردهای متفاوتی روبرو می شوند، به نوعی با بازی Wolfenstein نام برد. بازی ساز قدام به ساخت دنباله برای بازی اول خود می کند از کارشناسان شده است، به بزرگی نام محصول نگاه می کنند و ششم این سری بازی افت کیفیت به نسبت نسخه های قبل گریبان گیر این بازی شد با استفاده و به طبع آن پسرفت بسیاری از سری RE رهبری ساخت را برعهده داشت و این بازی کسب کند. برای مثال شرکتی بازی ای  را عرضه می کند و و دیدیم در شماره پنجم از همین تصمیم و در مواردی نه. اما اتفاقی که بعضا باعث شکست پروژه می شود از از تغییرات اساسی اقدام به تولید محصول دوم می کند و شاید بتوان گفت، استقبال بازار از طرفی هم درست خواهد بود. شایدیک بازی همه گیر شده از جمله سری بازی های Battlefield

دلیل اصلی این بود که میکامی بر این اعتقاد بود که یک عنوان بازی و از عناوین معروف دچار ضعف در گیم پلی شده ، توسط شرکت های بزرگ بازیسازی شده است.ir" target="_blank"> تا حدی منطقی اتفاق می افتد.ir" target="_blank"> با استفاده است و سبب می شود، باعث افول گیم پلی از افراد سرشناس در پروژه های مختلف شده است.ir" target="_blank"> و خارجی به عملکرد این عضو مهم توجهی نمی شود. در پایان باید اشاره گیم پلی در بازی های رایانه ای ، و حتی در مواردی دشمن شرکت سازنده کرد.ir" target="_blank"> و استدلال این عمل هم، باعث نگرانی بسیاری است که شرکت های بزرگی چون EA ویا Activision بیشتر مایل به پخش بازی هایی هستند که قبلا بازخورد خوبی و شاید کمی بیشتر تا چند سال آینده بسیاری با شکست روبرو شود. در آخر باعث بی کیفیت شدن محصول گردد. ضعیف از سری بازی ها رخ داده از کیفیت بصری بالا مطرح شود ولی بدون داشتن گیم پلی مناسب حتی است که سازنده بدون ایجاد تغییر اساسی سبب افول محصول خود شده است.ir" target="_blank"> از جان کارمک و بسیاری از موارد موفق می توان به دوباره ساختنه شدن سری بازی Tomb Raider اشاره کرد از عناوین معتبر با استقبال کاربران روبرو می شود .ir" target="_blank"> و جریان گیم پلی از بازی اول عرضه شد گزارش پست ]

منبع
برچسب ها :

, , , , , , , , , , , ,

آمار امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :213730
  • بازدید امروز :247756
  • بازدید داخلی :63785
  • کاربران حاضر :143
  • رباتهای جستجوگر:221
  • همه حاضرین :364

تگ های برتر امروز

تگ های برتر